Strålande var ordet!

Idag är ingen vanlig dag för det är Marcos födelsedag :) (en av lärarna på skolan). Grattis än en gång Marco!
I skolan fortsatte vi som vanligt med servering och dryckeskunskap. Fick ett par olika dryck så som, mjölk, kaffe, te, juice osv. att arbeta med och lämna in innan dagens slut. Det var jobbigt och börja, men när man väl kom igång funkade det jättebra! Blev mer och mer på glatt humör, och det var nog lite för att solen sken väldigt mycket här i Borås. Det gillar vi! Dessutom fick jag och alla andra elever från påbyggnaden äta samtidigt för resten av klassen skulle träna på och servera oss på lunchen (jag fick ju inte det pga jag fick jobba med inlämningen istället). Det var super trevligt, mitt bord pressade de lite granna också :)


Nu är man hemma igen solen är på väg ner och jag ska försöka plugga så gott jag kan för
imorgon ska jag ha prov i just servering och dryckekunskap.

HA DET BRA OCH KÖR LUNGT! / MATIGA HÄLSNINGAR, SHANO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0