Dålig uppdatering ?!?

Hallå alla goa o glada!!

Blivit lite göteborgare av mig, men det är inget fel med det tycker jag. Jobbar häcken av mig nu och jag har knappt tid o sova. Men det gör inget för jag mår bra av att göra nytta! Mår så himla dåligt annars. Bara massa ångest och annat. Praktiken går suveränt. På Bee bar är de super trevliga. Finns 4 unga kockar där. Victor som är mästarn i köket som är lika gammal som jag är (blir imopnerad). Samt Tobias, Robin och Anders! De kan en hel del för att vara så unga faktiskt och jag har lärt mig så jädrans mycket om jag får uttala mig så! Inte har jag kunnat lära mig mycket i skolan så som jag gjort på så kort tid hos de. Men det är ju inget konstigt. I skoan är vi ju en 30-tals människor på 3 läraren. och ja e där ensam med 4 Riktigt bra kockar. Tre av de har ju läst på gymnsiet och jobbat inom franska köket i England. De har ju mycket erfarenheter med sig och kan lära ut på rätt sett. Så Pierre, Magnus och Marco när jag är tillbaka kommer ni vara stolta över mig! Har så jäkla massa kunskaper med mig hem till Borås/ Militärpalatset!

Godnatt på er alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0