långpanna.

En dålig natt utan sömn och massa tankar var det bara och gå upp tidigt, det fanns inga vägar att ta tillbaka! Det var mycket som inte var okej denna måndag. Jag var inte på humör alls, ville inte någonting men jag lyckades bita ihop lite iallafall. Man blev lite småsur över att Robin stod och titta på hur jag skalar och hackar lök och sa hur jag skulle göra istället, men jag får ta det! Jag hade tankarna någon annanstans denna morgon! Leveransen var sena med, så vi kunde inte göra det mesta.. ändå hann vi få till lunchen :)

Senare på dagen kom Anders ("den unga kocken") och preppa inför kvällen tillsammans med Robin. Fick dock höra att Robin ville eller var tvungen (?) att gå tidigare på kvällen. Jag bestämmde mig då att jag skulle jobba långpanna så jag kunde hjälpa Anders med det  sista under kvällen. Det har verkligen varit en lång dag! Tur att man fick lite sovmorgon imorgon så jag inte blir helt död!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0