Avslutningen <3

40 veckor sen jag började med min kockutbildning, Restaurang & Storkök Grundutbildning, där Ultra restaurangskola håller utbildningen på Militärpalatset i Borås... 40 veckor med glädje, sorg och en massa matlagning.. Träffat en massa jobbiga människor men också super härliga folk som jag kommer och sakna, vissa kommer ju inte fortsätta med vidareutbildningen som jag kommit in på i höst...


Alla samlade med lärarna på avslutningsdagen

Fick min diplom och favorit blomman...

Henke & jag i skolan, en grabb alla kommer och sakna...

Vinprovning

Fick mig en isbad av Magnus & Marco...

...men hämnden är ljuv, såhär såg deras kontor ut på
avslutningsdagen, men det är mer, det får de känna på när
vi är tillbaka på skolan den 16 augusti :)

Fick varsin välkomms drink innan lunch

Magnus, Pierre och Marco

G4 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0