Ladies Night

Nu har det varit ett tag sen sen jag bloggade. Men jag har haft FULLT upp! Har äntligen flyttat och skolan och jobb tar alla min tid. Har inte heller någon dator hemma än där jag kan blogga om all mat jag gör hemma. Men i augusti månad ska jag införskaffa mig en sin laptop som jag tänker använda till bloggandet.

Sitter i skolan och vi har precis ätit frukost, varit vaken sen 04.00 i morse och det känns som jag bara studsar farm och tillbaka upp och ner i köket i skolan. Hoppas jag inte blir för trött bara, för ikväll så ska jag ha en tjejkväll, 4 underbara tjejer kommer hem till mig där jag ska bjuda på middag och något gott att dricka, och bara vara allmänt tjejiga :)


Kommentarer
Postat av: Gabbe/Anders

Var länge sen vi hördes nu

2010-07-11 @ 19:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0