Prag & Wien

Veckan har varit bästa på länge. Varit med mina vänner och ätit gott, tagit det lugnt i min lägenhet, umgåtts med familj och släktingar från Göteborg, och nu är jag hemma hos familjen i Borås. Här har jag och pappa packat och planerat för fullt, vi har bestämt för en bilsemester ner till Österrike, där vi aldrig har varit förut, men först stannar vi i Prag några dagar... Jag älskar spontana resor, de brukar bli bäst!

Kan varken mycket om Tjekien eller Österike, om deras matkultur osv. Men en sak är säkert. Maten ska testas! :)





Kommentarer
Postat av: Mona

blogga mer! gillar ju och läsa din blogg

2010-08-09 @ 15:32:34
URL: http://jagmona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0