studentmat

Nu när jag flyttat till storstaden betyder det inte at jag lever i lyx. Tvärtom, jag har knappt råd att äta det en människa behöver få i sig varje dag, tyvärr. Men är man student så är man. Äter knäckebröd, tonfisk i burk, köttbullar och makaroner för det mesta, då är det tråkigt att blogga om det också. Jag kommer att blogga i perioder, inte bara på grund av att jag inte kan laga "lyxigare mat", och kan därför inte tipsa om recept, för det kan jag, men har inte skaffat mig en egen dator än. Kommer förhoppningsvis köpa en laptop till mig när skolan börjar igen, dvs 16 aug! Mer recept kommer inom kort...


Kommentarer
Postat av: Mona

det kommer ordna sig med maten gumman.. som jag sa, skitsvårt i början sen lär man sig

2010-07-25 @ 22:39:47
URL: http://jagmona.blogg.se/
Postat av: Anders

Det går bra ska du se, höras? skriv här i så fall

2010-07-26 @ 17:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0