Bästis bjuder på mat

Vilken dag det har varit idag, lyckats bli sjuk när jag inte har tid för sånt. Vet dock inte vad jag gjort för fel, men har mina aningar om att sommarvädret som inte kan bestämma sig riktigt och det leder till att jag inte kan bestämma mig hur jag ska klä mig klockan 6 på morgonen. Har inte ens tid till och kolla upp hur vädret kommer och se ut inför morgondagen... Ja ni fattar!

Har i varje fall varit i skolan, drack morgon kaffet, gick igenom min "to do" lista tillsammans med snuttan och erik och sedan var det och bara köra. Måste erkänna att jag kunde faktiskt göra bättre ifrån mig, men troots att jag försökte peppa mig själv kvällen innan så nådde jag inte dit jag ville... Antar att alla har sina dagar ibland.

Åkte till Göteborg efter skolan som vanligt, men inte för och jobba denna gången, lovade min barndomskompis Mona att jag skulle hänga med dit på stan där hon hade ärenden. Åkte hem till Borås igen och handlade lite. För hon skulle laga mat till mig! Var verkligen sjukt glad för det, för det blir ju alltid att jag lagar mat för nära och kära!



blev kyckling med klyftpotatis med ostsås :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0