Heja Di Gule <3

Då var man äntligen klar för idag, jobbat eftermiddag och kväll i Göteborg och kom hem vid 23:00 tiden då jag började laga mat till jobbet imorgon. Det blev tomatris, starkt currysås och kryddig kycklingfilé. Jobbet gick rätt så bra ändå, fick en del sålda böcker, samtidigt som jag hade på radio sporten och lyssnade på hur det gick för Elfsborg ikväll, 4-0 mot AIK är hur bra som helst, skrek som bara den då målen kom och det va inte konstigt att alla mina kollegor tittade på mig och skrattade.

Apropå radio... ska ju vara med i radio sjuhärad snart och jag ska prata om mat nästa fredag. Har tänkt ut en del saker som jag tänkte laga så de kunde smaka lite. Ska bli spännande!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0