Lite frågor och svar...

Folk som inte känner mig kan ju undra ibland vem jag är egentligen och varjag bor osv... Står ju helt fel information om mig på bloggen, grejen är så här...

När jag började blogga handlade inte ens om mat, utan det va bara nått jag startade och hade inte något specifict att skriva om, då bodde jag i Uddevalla med min dåvarande sambo. Och när man flyttar hemifrån blir ju allt helt annorlunda. Så mycket ansvar över saker och ting. Laga mat varje dag gjorde jag bara inte innan jag flytta hemifrån. Det var först då jag flyttade som mat intresset växte, jag gick ingen kock utbildning på gymnasiet, läste ekonomi. Började exprementera mycket med mat, tog alltid det som fanns i kylen och kokade ihop något gott till middag. Den vägen började med att jag funderade innan jag tog studenten sommaren 2009. Jag visste redan länge att jag ville tillbaka till Borås, sa upp lägenheten i Uddevalla sökte kockutbildningen genom komvux och återvände hem. Njöt av sommaren i Borran då jag samtidigt sökte massa jobb. Till slut fick man ett brev om att man kom in på skolan och den dagen var nog en av de lyckligaste dagarna i mitt liv, sedan fick jag jobb inom TM i Göteborg. Idag bor jag med min familj i centrala Borås, Läser fortfarande till kock, och jobbar som telefonförsäljare i Göteborg på kvällarna, fullt upp för en liten 20 årig tjej som mig :)


Bloggdesignen har jag fått hjälp med då jag bodde i Uddevalla och började blogga, ska jag vara ärlig så kan jag inte någonting om att designa bloggar, därför har vissa gamla info. inte raderats för jag vet inte hur man ska göra, men inte har jag sluta blogga för det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0