Ny meny på Lilla London

Tisdag. Andra praktikdagen denna veckan. Visste vad jag skulle göra innan jag satte foten i köket. Steka Mignon, som är panerad fläskfilé, Lilla Londons billigaste rätt. Ja så den går väldigt ofta. Det är väldigt mycket och göra där nu, imorgon blir det nämligen och börja servera en ny meny. Allt ska förbredas från skrach! Förutom och steka mignon, städa svalen och lite annat så har jag fått göra desserer. Desserer jag absolut kan minst. Alltid lika kul och lära sig nya recept. Chokladmoussen som jag blev riktigt nöjd med. :)

Får se hur det blir imorgon. Steka Mignon? Svar; Ja! Men sen får vi se, kankse får smaka på nya menyn...

Fick med några bilder från kallköket idag...


Kära vänner, såhär finhackar man purjolök. Färgen, helt underbar!!!


Beställningar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0