Praktik

Nu har jag äntligen fått min efter längtade dator. Tackar farsan för han hittade en åt mig. Älskar dig! Hur som haver, mår bra nu för tiden och jobbar alldeles för mycket. Hade dock en mycket trevlig helg med Cissi, tjejen jag bor med, och i söndags vart det en tidig födelsedagstårta hos familjen.

Ny vecka, och jag har redan börjat min tredje praktik som jag hoppas på och trivas där. Denna gången blev det Lilla London, Valand i Göteborg. Ska bli skönt och få 2 timmars sovmorgon i en månad nu, som betyder att jag inte behöver pendla till Borås tidigt på morgonen.

Nu ska jag nanna, blir en speciell dag för mig imorgon sägs det. Men vet att det inte blir frukost på sängen av mamma som jag fått en gång om året förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0