Tänk på dig själv i höst!!

Blir ganska trött på mig själv nu. Jag förstår inte varför det är så svårt och säga nej, nej till och jobba. Jag jobbar jämt, stressigt, det är vad det är! Jag erkänner att jag inte har nån socialt liv längre. Var kom min arbetsmoral ifrån? Kanske ska tagga ner lite??? Det är exakt så det snurrar i min hjärna men ändå kan jag inte få tummen ur och sluta tacka ja till massa jobb.

Har jobbat 14 timmar idag och det blir 14 timmar till imorgon, sen tar jag ledig. Har kommit överens med min chef att jag ska ta ledigt från telefonjobbet i 2 veckor, för att försöka få nya krafter och inte gå in i väggen där jag är på väg... igen! Nä nu blir det för 17 ändrig på saker och ting. Jobb är inte allt i livet. Man behöver göra annat än och jobba.  Speciellt här i Sverige, enligt mig så upplever jag att Sveriges samhälle här mycket stressigt, och just nu på hösten måste man ta hand om sig själv riktigt mycket.

Vet vad jag önskar mig av tomten, en dag med spa/relax och massage som står först på min julklappslista (Om jag inte tar hand om det själv innan jul) =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0