"Är man kock nu?"

Nu efter 60 veckor är man äntligen klar med skolan. I fredags tog vi "kockexamen". Ingen mer skola för oss. Känns både bra och dåligt, kul att man äntligen ska ut och jobba med det som man älskar hålla på med, men även tungt då jag gick med sköna människor som jag vet att jag kommer sakna.

För ungefär två veckor sedan sökte jag ett jobb som kock/kallskänka i Göteborg. I lördags var jag där och provjobbade och gud vad jag trivdes! Restaurangen ligger centralt vilket är bra, menyn är helt ok och personalen (de jag träffat på) är sköna! Kul och få det bekräftat att man duger :) Ska tillbaka på onsdag och hoppas man kan visa lite mer.

Nu blir det och jobba med annat, telefonförsäljning ett tag till :/


Kommentarer
Postat av: Linda Grannen

Grattis till kock examen...Jättekul !

Kram Fam Schönfeldt

2011-01-18 @ 11:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0