Bra kost och träning

Nu har jag bestämt mig för att under 2 veckor framåt inte finns några ursäkter för att inte träna och inte äta rätt! Mitt mål är att tappa ner några kg. Har gjort en karta för mina träningspass och måltider som jag ska följa i 2 veckor. Ska försöka undvika kolhydrater och äta mer grönsaker och frukt, äta var tredje timme och hålla igång kroppen helt enkelt. Hoppas det kan ge resultat!
Idag promederade jag i 45 min på morgonen och 45 min på eftermiddagen. Ätit bra frukost, målis och lunch.
Saftig kycklingfilé m. sparris, auburgini och rädisar
1. Krydda filén med salt, peppar och chili och stek i het panna med lite rapsolja i ca 15 min.
2. Skär grönsakerna , blanchera sparrisen, salta & peppra och stek allt i pannan.
(Du kan ta andra grönsaker till också)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0