Efter 2 veckor

För 2 veckor sedan bestämde jag mig för att ändra min kost, och börja röra på mig igen. Jag kan inte förstå varför det gick neråt för mig när det gäller kost och träning för några år sedan. De som kände mig o umgicks med mig i skolan visste var jag stod när det gällde träning. Var alltid med killarna och lekte med bollen, tog idrottslektionerna som om det vore världsmästerskap osv. Men någonstans på vägen gick det neråt. Tycker jag är synd!
Men åter till dagens läge. Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Jag har lyckats gå ner i vikt utan någon sorts diet eller bantnings kur. 4 kg på 2 veckor! Nu ska jag bara fortsätta äta som jag gjort och röra på mig!
I helgen är det jobb som väntar. Kul! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0