Dela mig på två tack!

Nu är det mycket i huvudet, mycket som ska hinnas med, fyra studentfiranden
ska man försöka hinna med på en vecka, nytt jobb som början imorgon, träffa
vänner, åka till Lidköping, etc etc... Varför kommer allt på en och samma gång?
Får väl göra det bästa av detta, har ett nytt jobb jag måste tänka på först och främst.
Ska förhoppningsvis jobba som kock i Sandared i sommar om det går bra imorgon,
är inte orolig för vilka arbetsuppgifter jag får och hur jag kan sköta de, utan mest om
personalen kommer trivas med mig. Det är viktigt att man kan samarbeta.

Vet redan nu att jag inte kommer hinna med allt och alla, men jag hoppas att de inblandande förstår!
Bjuder på lite bilder jag tog idag. Lekte med grannkatten Sigge tidigare idag och hann ta lite kort på honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0