Vårförkyld?

Det värsta jag vet är att vara sjuk. Är förkyld sen några dagar tillbaka, och nu har det bara blivit värre. Kan knappt gå ifrån dörren. Får snart ta fram vinterjackan för att inte frysa. Apropå vinter, är inte vintern över? Verkar som att det har snöat i många delar av vårt avlånga land. Här i Borås har det vart lite snö på morgonen och eftermiddagen.
Nu till nåot annat! Jag måste säga att jag har världens finaste vänner, idag är en av det värdig att nämna. Lollo ringde hörde av sig till mig på morgonen och berättade att hon hade sökt ett jobb som kock som hon inte kunde tacka ja till men att hon tipsade om mig. Så tack vare henne gick jag på en arbetsintervju som gick galant!
TACK VÄRLDENS BÄSTA LOLLO!
Fixade i ordning lite gott till senare ikväll. Frukt är godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0